V případě uplatnění záruční opravy elektrického zboží s označením (bezstarostný extra servis) je možné využít naší speciální služby, kdy je po zaslání příslušných informací provedena online objednávka svozu Vašeho nefunkčního nářadí, jeho odvoz do servisu, oprava a následné dovezení zpět k Vám.

Pro provedení objednávky servisu je třeba provést tyto kroky:

Zašlete následující informace na email eshop@melichar.cz:

  • Číslo objednávky (číslo daňového dokladu)
  • Kód a název zboží (uvedený na daňovém dokladu)
  • Jméno a příjmení
  • Kontaktní telefon
  • Ulice a čp.
  • Město
  • PSČ
  • E-mail
  • Datum vyzvednutí zásilky (nejbližší možné datum je následující pracovní den)

Po odeslání informací vám do 24 hodin přijde email s potvrzením o objednání svozu zásilky přímo od dopravce. V den vyzvednutí zásilky vám bude volat řidič, aby se dohodl na čase a místu předání balíčku. Pokud si tedy přejete vyzvednout balíček na jiné adrese, než která je uvedena na faktuře, je nutné tuto adresu uvést do formuláře pro objednání přepravy!

Očištěné nářadí zabalte do vhodné krabice spolu s kopií faktury - daňového dokladu a vyplněným reklamačním protokolem, který si vytiskněte na našich stránkách Reklamacni formular melichar.  Bez přiložené kopie faktury a reklamačního protokolu nebude moci být provedena oprava a nářadí bude bez jakéhokoliv zásahu vráceno zpět na Vaší adresu!

Zobrazit všechna hodnocení